Het is weer zover:
Halloween 2009.
Dus is er weer een event bijgekomen.
Ik ga nu een beschrijving geven van dit event en hoe je het kan oplossen.
Plaats: Onder Falador, west van Port-Sarim.
Requirements: Geen.
Inleiding:
Grim Reaper (zit in het huis als je het dark portal binnengaat) heeft een probleem, er zit een grote spin in zijn bad.
Jij moet die daar weg zien te krijgen. Dit zal niet zo een, twee, drie gaan.
Dus bereid je voor op een spannend event!
Beschrijving:
Zeg dat jij het met de spin zal afhandelen, de spin zal je vinden op de 2e etage.
Hij is gestuurd door "Spider Queen", de spin in het bad zegt dat hij alleen weg gaat als de Spider Queen dat heeft gezegd.
Ga nu terug naar Grim Reaper, hij zegt dat hij een portaal zal openen om naar de Spider Queen te gaan.
Ga het portal in, je zult nu een groot web zien.
Je zult moeten proberen in het midden te komen, als je over een "touwtje" van het web gaat en je valt er vanaf dan weet je dat je daar niet meer overheen moet.
Ik heb een tekeningetje gemaakt van de weg die bij mij lukte (hoe het bij mij lukte, het kan een andere route zijn bij jou! :
Ga nu met de ladder naar boven, je komt nu weer bij een web!
Deze is een stuk makkelijker, je zal niet falen als je op een obstakel gaat.
Klim op een paar obstakels tot je helemaal noord komt.
Ga nu weer met de ladder omhoog.
Praat met de spin en zeg dat je de queen wilt spreken en dat je in opdracht van Grim Reaper komt.
Je mag nu omhoog naar de queen, de spin houdt van een beetje respect dus zeg: "Name", Your majesty.
Zeg dat er een spin in het bad zit, ga nu weer netjes om met de spin.
Vraag waarom die spin er zit en of je nieuwe spinnewebben moet plaatsen in het huis.
Ga een trapje naar onder en praat met spider Herald, hij geeft je een spinnetje om die webben mee te maken.
Ga nu helemaal terug naar Grim Reaper en praat met hem.
Nu ga je de webben maken, je moet er 64. Om een web te maken: rechtermuisknop op het spinnetje en dan "hold".
Elke kamer heeft een bepaald aantal meubels die je moet "be-webben".
Als je een kamer binnekomt zal Eek zeggen hoeveel meubels er zijn.
Om op een meubel een web te maken is hier een foto:
Maak in alle kamers spinnewebben, alle kamers zullen zonder problemen gaan behalve die waar een skeleton hond zich bevind.
De hond zal het niet toelaten om een web op een meubel te plaatsen.
Om dit wel toe te laten: Praat met hem en entertain hem, dan moet Eek laten kijken.
Nu kan je het wel webben.
Als je alle 64 meubels hebt bewebd ga dan terug naar Grim.
Hij zegt dat je weer naar de queen moet en de queen zal de spin in het bad verzoeken weg te gaan.
Je krijgt een mooie mantel en het spinnetje Eek wil graag bij je blijven om de wereld te ontdekken!
~Rize77