Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape: Guides] -> [Lost city]
Lost city
Lost city

Lost city is een belangrijke quest als je net member bent geworden want na de quest kan je aan 2 Dragon wapens komen.

Gemaakt door: Rize77

Deze quest is alleen voor members.

Lengte: gemiddeld

Moeilijkheidsgraad: gemiddeld

Skills nodig: je hebt 31 crafting, en 36 woodcutting nodig.

Suggested levels: Je moet een level 101 Vermoorden, ik raad je een goed magic level en/of ranged level aan.

Items nodig: knife, hatchet, teleporteer runes en runes om de Tree Spirit te doden.

Quests nodig: geen

Startpunt: Plaatje

Praat met de warrior die bij het kampvuur zit, vraag hem na Zanaris.

Hij zal je een verhaal vertellen, vraag wie Zanaris is. Probeer je een beetje dom te gedragen: Vraag wie is Zanaris (terwijl het een plaats is).

Hij zal vertellen dat hij op zoek is naar Leprechaun.

Om Leprechaun te vinden moet je een boom omhakken, die staat noord-west van het kamp.

Als je je muis op de boom houdt zie je: chop tree i.p.v chop down tree.

Plaatje

Wanneer je de boom aan het omhakken bent komt er een groen mannetje genaamd Shamus.

Je moet naar het eiland Entrana, om hout te hakken voor een speciale staf. Met die staf kun je de stad Zanaris betreden.

Je moet naar het eiland Entrana, om daar te komen mag je GEEN armour meenemen. Bank je armour en wapens en neem wat food, genoeg runes voor een goede spell en teleporteer runes.

Je kan geen armour meenemen, je kan wel op het eiland spullen maken!

Zo kan je bijvoorbeeld leather meenemen en op het eiland armour maken.

Ook kan je bows maken en met arrow heads arrows maken.

Nu ga je naar port sarim en zoek de "Monk's of Entrana".

Plaatje

Als je geen armour bij je hebt mag je mee met de boot.

Het eiland ziet er zo uit: Plaatje

Loop naar het noorden en ga bij de kruising naar rechts, recharge eventueel je prayer bij het altaar(als je in de grot komt zal je prayer weggaan) en loop verder.

Ga in het noorden de houten brug over en loop righting het westen.

Dan ga je de grot in, de monk die erbij staat zal je tegenhouden. Negeer zijn waarschuwing.

Nu ben je in de grot, de grot ziet er zo uit: Plaatje

Nu je in de grot bent moet je de Dramen tree omhakken. Dat lukt niet zonder een axe dus vermoord eerst een paar zombies.

Je kan de zombies neertrappen of neerslaan met je blote hand. Je kan ze ook met je Magic spell vermoorden, hier is een safespot voor tussen de mushrooms.

Als je een Bronze axe hebt gekregen van de zombies ren je langs de Greater demons richting de Dramen tree.

Probeer de Dramen tree om te hakken, zodra je dat probeer komt de level 101 Tree Spirit te voorschijn.

Ren naar de safespot tussen de mushrooms.

Hier zie je de safespot om de tree te killen.Plaatje

Als je de Spirit Tree vermoord hebt hak je een paar Dramen branches (meer is handig voor als je er een verliest).

Nu teleporteer je weg, ik zou de runes gebruiken die je bij je heb want je kan ook met via een deurtje weg maar dan kom je diep in de Wilderness.

Oké. nu heb je 1 (of meerdere) Dramen branches, use je knife op de Dramen branch en je hebt een Dramen staff.

Om de quest te voltooien moet je met je Dramen staff aan naar een klein huisje midden in de Lumbridge Swamp, dan word je geteleporteerd naar Zanaris.

Quest voltooid!!

Plaatje

©Rize77
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Rize77Inactief op 2-9-2009 16:50
Antwoorden:
Thojohn22

Inactief

Zet erbij dat het handig is om meerdere dramen staffs te maken, want als je anders 1 verliest moet je weer terug naar entrana om die branches te halen. Het is ook handigere om later Lunar Diplomacy quest te doen, zodat je meerdere staffs kunt maken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-9-2009 18:34
Deemril

Inactief

"Skills nodig: Je moet een level 101 Tree Spirit verslaan zonder wapens" Of met magic.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
2-9-2009 20:40
Twan

Rune Member (6.9)

Ook een handige tip, je kunt logs meenemen voor zelf een bow te maken en arrows ook zelf maken. Dan kun je hem met ranged verslaan. Verder goeie guide.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
2-9-2009 20:59
Rize77

Inactief

quote:
Thojohn22 zei: Zet erbij dat het handig is om meerdere dramen staffs te maken, want als je anders 1 verliest moet je weer terug naar entrana om die branches te halen. Het is ook handigere om later Lunar Diplomacy quest te doen, zodat je meerdere staffs kunt maken.

Ik had er neergezet: "je moet er meer hakken", nu heb ik er bijgezet dat het handig is als je er 1 verliest..
Ty!

@Deemril, dat is idd geen skill, nu heb ik het veranderd Plaatje.
Ty!

Voor meer vragen opmerkingen: laat ze niet voor je, ik kan ze gebruiken voor mijn volgende guide!

Edit. @Twan, dat staat erin Plaatje: "Zo kan je bijvoorbeeld leather meenemen en op het eiland armour maken. Ook kan je bows maken en met arrow heads arrows maken."
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-9-2009 21:00
Thojohn22

Inactief

Maak misschien ook een onderscheid tussen benodigde skill reqs en suggested skills reqs, want nu kunnen mensen zonder een hoog magic level denken dat zij de quest niet kunnen doen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-9-2009 09:25
Killer Mark6

Inactief

en, mijn mening dan, pas de moeilijkheidsgraad aan. want hij is zeker niet moeilijk Plaatje
verder wel een moooie guide! Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-9-2009 09:34
Antwoord 1-6 van 6 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!