Deemril Inactief | Gisteren zei je dat je een guide ging maken over seers village, nu heb je hem al af! En hij is niet slecht howr btw ;p. 25-5-2009 20:18 | ||
Dark Wizza74 Rune Member (6.9) | Dankje Heb de hele middag er aan gewerkt Maarja hopelijk word snel geplaatst @ skillpages 25-5-2009 20:35 | ||
Pk-jos Inactief | very nice, een klein foutje gevonden in een afkorting ipv Ook had deze stad de eerste party room! Die is nu verplaatst naar Falador doordat de Courthouse kwam imv de quest King`s Ransom. Staat helemaal in `t begin. Mooi gemaakt met screens etc 9,5/10. 25-5-2009 22:41 | ||
Dark Wizza74 Rune Member (6.9) | Pkj daar had ivm moeten staan xD Ty voor het melden 26-5-2009 15:22 | ||
Rize77 Inactief | Goede guide . Ik zal ook eens kijken wat voor guide ik zal maken. Hopen dat die van jou snel bij Skill Pages staat . 26-5-2009 16:26 | ||
Habbostery Inactief | Snel nagekeken omdat ik zo moet gaan, en zag 2 dingen die me opviel (kan zijn dat ik erover heb gekeken) 1) Je hebt het erg vaak over vroeger. Het leuke van vroeger is dat het vroeger was Houd het maar gewoon op nu 2) Er loopt ook nog iemand rond in de flaxfield, en hij loopt er zeker niet zonder reden... Zag er voor de rest goed uit edit; je hebt die persoon van het flax bij de AD gezet zie ik. Plak hem anders voor de duidelijkheid ook nog bij de flaxfield 26-5-2009 16:51 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Hey Peter, dat ziet er zeer netjes uit . Ik zal hem z.s.m. uploaden bij Skillpages, na hem nog even nagelezen te hebben op spelfouten etc. Kan je mij misschien een pastebin ([http://pastebin.com] ; gewoon het hele gedoe erin plakken en op "send" duwen, de link aan mij geven) bezorgen? Dat werkt wat vlotter . Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 26-5-2009 17:04 | ||
Hendrik73 Rune Member (6.9) | Horen de magic tree's niet bij Seers volgens jou? Verder mooie guide hoor. 26-5-2009 19:24 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | De guide is nu nagekeken, mooi ingeplakt in de code en up 'nd running. Als er nog opmerkingen zijn, fire away . Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 27-5-2009 14:33 |