Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape: Guides] -> [God Wars Dungeon]
God Wars Dungeon
Zoals eerder aangekondigd in Clannews, ben ik begonnen aan het schrijven van een GWD-guide. Nu, het algemene deel ervan is klaar en beschikbaar @ Skill Pages, Overig, Monsterhunting. Ik zou dan ook willen vragen om er eens een kijkje naar te nemen en eventuele verbeteringen hier te posten of te pm`en naar mij. Ook tips voor de nog te verschijnen delen zijn altijd welkom ^_^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 23-5-2009 20:12
Antwoorden:
Rize77

Inactief

Goed gedaan =).
Misscien kun jij bij het bossgedeelte nog tips van hoe je de boss het beste kunt killen.
En de eerste screen van de weg ernaartoe doet het wel bij mij, maar die van de bosses niet.

Goede guide.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-5-2009 21:18
Just Ne Pker

Leader (9)

Als je het laatste gedeelte had doorgelezen, zou je gemerkt hebben dat er nog aparte guides komen voor elke boss, waarin wordt uitgelegt hoe je hem/haar moet killen Plaatje. Anyway, Jagex heeft niet graag dat je rechtstreeks naar hun Knowledge Database linkt, maar da`s nu fixed Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
23-5-2009 21:49
Thojohn22

Inactief

Lootshare wordt in ieder geval eens mooi en duidelijk uitgelegd.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
24-5-2009 10:00
Deemril

Inactief

Vergeet vooral niet te vermelden welke questen je nodig hebt voor climbind boots, en voor over die rotjes te klauteren Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
24-5-2009 12:43
Antwoord 1-4 van 4 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!