Arjan Gewist lid | Hij is mooi! Misschien kun je nog bij bonus zetten dat je tot +6 kan krijgen met de evil stews van recipe for disaster, waardoor je, als je geluk hebt, +12 kan halen 5-4-2009 22:57 | ||
f Gewist lid | Ik vind dat het er verdomd professioneel uit ziet! 6-4-2009 17:26 | ||
Slang91 Gewist lid | Het ziet er egt nice uit, knap werk. 6-4-2009 18:29 | ||
Habbostery Inactief | Inderdaad, hij ziet er echt super uit Nah, dat was sarcasme Link en guide zijn namelijk deleted? Waarom gebruik je dan ook afbeeldingen van andere sites zonder toestemming, dummy Of lag het daar niet aan? 6-4-2009 22:06 | ||
Lancedh Inactief | Het hele gedoe hierachter ga ik hier niet posten, het komt er gewoon op neer dat ik enkele prentjes ergens anders heb gehaald omdat ik ze zelf gewoon niet kon maken omdat ik het CS level niet had (bv skillcape) die screens zijn eigelijk: ik heb geen cs 99, zoek maar een iemand anders die een .gif wil maken van zijn of haar skillcape, en dat met z`n qualiteit. de screen zelf komt van de rs database. nja, ik kan geen dungeon neerzetten met 61 cs en wie gaat er hier geld uitgeven om de ghost image van een treasure room te krijgen. mja, deze 6 prentjes kan ik nog begrijpen. de rest zijn icoontjes van items enzo van sites en rs database reuploaded in imageshack en tinypic. als ik ze gewoon van ingame haal zien ze er hetzelfde uit hoor. en de rest van de screens heb ik zelf gemaakt. dusja, als iemand 99 cs heeft en een cs guide wil schrijven, ga je gang 6-4-2009 23:02 | ||
Jarre9 Inactief | ik heb dungeon met treasure room in men dungeon ik heb 73 cs dus pm me van wat je screen nodig hebt . 6-4-2009 23:08 |