Habbostery Inactief | Dus jij denkt dat als er calculators zijn, ook opeens de guides zullen worden gebruikt? I don`t think so. Dan worden alleen die calculators gebruikt en that`s it. Zou tip.it zijn calculators weghalen, zou ik nog steeds zijn guides gebruiken. Dus dat geeft al aan dat die calculator niks uit maakt voor de guide. Calculators en guides liggen gewoon uit elkaar. Het zou wel handig zijn om calculators te hebben, maar je zegt zelf als dat je die op runehq gebruikt. Dus waarom moeten wij ze ook hebben? Oh, en let volgende keer op de woorden. Je praat deftig, maar hoe jij typt doet pijn aan mijn ogen. `hy score`? Nee, high score for me Enne, volgende keer ideeënbord Ik heb gesproken 8-2-2009 14:15 | ||
Jeeweejong Inactief | omdat runehq verdomd sloom is... [IMG]http://img145.imageshack.us/img145/5541/magebank4.png[/IMG] 8-2-2009 15:34 | ||
Arjan Gewist lid | ik denk dat de guides makkelijker te berijken moeten zijn, de skill pages moeten ook wel een beetje geupdate worden, sommige zijn heel erg verouderd 8-2-2009 15:41 | ||
Lancedh Inactief | en sommige worden gewoon niet geupdate ookal is er een guide van ingestuurd *kuch* construction page *kuch* quote: Ik denk dat als er calcs worden gemaakt op RsR, dat RsR ook een stuk trager zou gaan 8-2-2009 15:44 | ||
Soldier4018 Inactief | quote: Wat dit betreft ben ik het met je eens, maar verbeter dan ook goed. Ze heten hiscores, niet high scores. Gebruik interpunctie, gebruik hoofdletters, gebruik spelling en het wordt al een stuk leesbaarder. 8-2-2009 15:46 | ||
Slang91 Gewist lid | ik weet niet ik gebruik altijd lunagang clac ze zijn snel en handig . 8-2-2009 15:51 | ||
f Gewist lid | Een eeuwenoud probleem.. Als er dan iemand zin heeft op die skillpages te updaten, wat eigenlijk gewoon opnieuw maken is, is de kans groot dat ze nog niet eens gebruikt worden. Het simpelste antwoord wat altijd gegeven wordt: Als je wilt moet je `t maken, anders niet zeuren. 8-2-2009 15:51 | ||
Habbostery Inactief | quote: Nope, officieel is het gewoon highscore hoor. Ik weet dat het op runescape.com hiscore zegt, maar zoek maar eens op op internet. Highscore is het officiele woord (hiscore is versimpeld). quote: Gebruik dan ook tip.it, dat is tenminste kwaliteit 8-2-2009 19:49 | ||
Soldier4018 Inactief | Dit gaat over [www.runescape.com] en dus HETEN ze hiscores. 8-2-2009 19:56 | ||
Habbostery Inactief | @soldier; just face it, kid. Het is highscores en daar kom je niet omheen Pak je engels-woordenboek er maar bij 8-2-2009 22:15 | ||
Lady Wp Gewist lid | over die spellings en gramatica fouten, dat komt misschien omdat ik zwaar dyslectisch ben? dankje dat je dat nog even extra benadrukt.... En bovendien op het ideeën board kan ik het niet poosten want schijnbaar heeft iemand verzonnen dat je pas van af clearence level 2 daar nieuwe poosts mag maken. ow en nu ik het zo zie, het is inderdaad high scores. sorry, maar denk dat het belangrijker is dat je reageerd op de inhoud en niet op de manier van notatie..... om nog even terug te komen op waarom wij ze ook zouden moeten hebben. ik kan 2 browsers naast elkaar draaien op mijn scherm (22inc) maar in dit geval staad clanscherm dus geminimaliseerd. als mensen deze site gaan gebruiken om te calculeren zullen ze vaker online zijn en dat verbeterd de comunicatie ook gelijk (denk aan P-messige) 8-2-2009 23:13 | ||
Swords1989 Inactief | Calculators op de site zetten om het Quests & Skillpages Bord nieuw leven in te blazen.. Persoonlijk vind ik dat een beetje nutteloos. Er zijn al zoveel sites die dit aanbieden.. Als je alles bij de hand wil hebben adviseer ik je SwiftKit downloaden. Heeft calculators, guides & verschillende database`s. 8-2-2009 23:45 | ||
Habbostery Inactief | quote: Als je je daar nu al beledigt mee voelt, bereid je dan maar voor Enne, we hebben hier nog iemand die dyslectisch is, gok maar wie het is Onze lieve wouter (otherwise777) We hebben hem meer gedwongen normaal te typen 9-2-2009 13:08 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | En nu blijf je braaf ontopic ipv de stoere knaap uit te hangen Habbostery, dat is een waarschuwing ja.. Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 9-2-2009 16:09 | ||
Habbostery Inactief | @stijn; nee, `jou` post is lekker ontopic... ontopic; ik ben dus tegen 9-2-2009 16:15 |