hoowdiieehoo =]
***voor ik begin wil ik zeggen NEE ik ben geen 99 range ik maak het op basis van experience tot level 81 range en wat ik heb gehoord van mense ty**
sins ik nieuw ben op de site dacht ik dat ik maar een ranging guide maak.
Ik begin gelijk bij ranging level 60 omdat voor 60 het eigenlijk super makkelijk is en je mega veel mogelijkheden hebt om te traine.
Als je toch een guide wil van 1-60 kun je :
[http://www.tip.it/runescape/?page=ranged_guide.htm#spots]
of
AJ8dZ44bydk
Now let`s get to bussnis
60-70 Dit was voor mij veel moeilijk te behalen dan van 70-80 het verstandigste vind ik met rune crossbow en mithril bolts.
*Tzhaar caves(not recoomended)- Dit is wel een goede trainingspot maar niet voor level 60 rangers however als je cash en toch beetje xp wil zou ik crossbow gebruiken.
*Fire giants/Ogres - Dit is voor mijn idee het beste wat je kunt doen van 60-70 want het zorgt voor cash(bij fires) af en toe en is real good xp
* Yaks - Er wordt gezecht dat dit het beste is wat je kunt traine zelfs tot 99, het kan wel snel zijn maar is EXTREEM borring dus ik raad het af als je snel borred raakt**maar het is wel snel**
Congratiulations you`ve just reached level 60 Ranged.
gratss =]
70-80 This is fun en gaat voorbij voordat je het weet.
*Fire giants - Deze blijven gewoon goed zoals ik al zij je kan je ook tot 80 range blijven trainen.
*blue drags - Is niet de beste keuze want het gaat nog langzaam bij 70 range maar is wel te doen.
* hellhounds - deze zijn ook wat lastiger maar je krijgt cleus wat er wel wat spanning in brengt af en toe.
*tzhaar caves - nu is het beter om in tzhaar tegen *ket en *xil te vechten good drops af en toe en medium experience **renember to use crossbow**
Congratiulations You`ve just reached level 80 ranged.
w000t =]
80-90 Dit wordt alweer wat harder but range is still fun =]
*Avansies - Deze zorgen voor echt veel cash en wel goede xp (*niet best xp maar wel goed*)
guide:
ssA1TznRcTg
Mocht je een pure zijn staan er ook guides ernaast.
*Dragons - I reccomand blue dragons, maar je kan ook steel of iron gaan voor cash, veel mensen gaan ook black drag in hoop voor draconic visage.
*Dust devils - **65 slayer needed**Deze zijn ook goed voor xp niet te hoge level en extremly rare drop of a dragon chain.
90-99 Dit wordt fun omdat je die cape al bijna kunt proeven hmmm ranging cape.
*Chining - *Warning verry expensife method* dit is het allermaklijkste en aller snelste manier naar 99 range maar ook heel duur.
guide:
VTwQUcIFP0I
*Dragons - Ja deze blijven goed beter zelfs na 90+ range.
*Dust devils - ook tot 99 goede manier om te trainen
Congratiulations you`ve just reached 99 ranged, you can now finaly eat your cape enjoy
Dat was mijn guide feedback plz =]
dit was men eerste guide dus het is niet heel goed, hope you guys enjoyed =]
**videos and sites zijn niet van mij en ik neem geen verantwoordelijkheid aan van de bovengenoemde sites**
thanks to:
tip.it
youtube
poeple at youtube for the guides =]