Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape: Guides] -> [Hazeel Cult]
Hazeel Cult
Hazeel Cult
Door Mega Gast2

Moeilijkheidsgraad: Gemakkelijk
Lengte: Kort
Startpunt: Praat met Ceril Carnillean ten zuiden van Ardougne Castle in het grote huis
Members: Ja
Skills/Spullen: Geen

Praat met Ceril, hij verteld dat hij last heeft van leden van een secte, ze hebben vaak bij hem ingebroken en armour van hem gestolen. Hij vraagt of je de armour terug kan halen van de sekte die zich bevind in een grot ten zuiden van Ardougne.

Ga zuid en steek de rivier over, dan oost. Hier zie je een grot, als je naar binnen gaat kom je Clivet tegen, vraag of hij de Carnilleans kent. Hij zal zeggen van niet. Zeg dat je WEET dat er iets aan de hand is. Nu waarschuwt Clivet je, als je de grot leven uit wilt komen moet je nu gaan. Dit wil je niet. Vraag hem meer en hij verteld dat het huis toebehoord aan lord Hazeel, een Mahjarratvolgeling van Zamorak, hij wilde zijn geloof niet opgeven en werd door de Saradomins verjaagt. Maar Hazeel weet van magie waarmee hij terug kan keren en het huis kan innemen.
Nu zeg je dat je een opdracht hebt, Clivet bied je een andere opdracht aan, hij wil dat je lid wordt van zijn groep.

Nu heb je de keuze tussen goed (je helpt Ceril) en slecht (je helpt Clivet)

Goed:
Zeg "You`re crazy, I`d never help you". Clivet vlugt snel weg met de raft, je kan hem niet achterna.
Ga terug naar Ceril, vertel hem wat je weet, eerst is hij erg enthousiast, maar als je hem verteld over Hazeel, wordt hij bang en doet net of hij hem niet kent.

Nu moet je de Valves zo draaien: Plaatje

Nu kun je met de raft naar de sekte toe, praat met Alemonde en hij valt je aan. Pak de armour en ga terug naar Ceril.
Je krijgt nu als beloning 5 Gp, en de butler 1995 Gp, als je in de oostelijke kamer (1ste verdieping) in het cupboard zoekt, vind je bewijs dat de butler de Hazeel heeft geholpen en krijg je de beloning van Jones.
Beloning: 2005Gp

Slecht:
Zeg dat je Clivet wilt helpen. Hij verteld iets over een geheime gang en geeft je een poison, ga terug naar het huis en “use†het met de range in de kelder. Praat met Ceril en hij verteld dat de hond dood is.
Ga naar Clivet en je krijg een Mark of Hazeel.
Zet nu de valves zo: Plaatje
Ga terug de grot in en vaar met de raft. Aangekomen bij de sekte praat je met Alemonde, hij verteld alles over de Hazeel en over een scroll.
Ga de grot uit (raft) en loop naar het huis.
Ga naar de kelder en doorzoek de kist bij de Cook. Je vind een key. Ga naar de 1ste verdieping en klop op de muur in het noorden van de noordwestelijke kamer. Ga naar boven en doorzoek de chest. Je krijgt nu de scroll. Ga terug naar Alemonde en geef de scroll, hij doet een spreuk en Hazeel komt tot leven.

Beloning: 1.500 thieving xp en 2.000 Gp
Stats
Gepost door ArjanGewist lid op 21-12-2008 14:10
Antwoorden:
Just Ne Pker

Leader (9)

Zonder te lezen kan ik je al wel vertellen dat wat screens wel handig zouden zijn Plaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
21-12-2008 14:22
Monnik

Inactief

Er staan screens maar die werken niet. Her uploaden zou handig zijn Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-12-2008 22:05
Bert

Rune Member (6.9)

Ik weet niet of het mogelijk is, maar vroeger heb ik ook een aantal skillpages gemaakt, maar na verloop van de tijd gingen de plaatjes verloren (imageshack, ...) , zou het daarom niet mogelijk zijn om de plaatjes op de server te plaatsen? (Ik heb geen stickies gelezen, dus ik weet niet of er iets over instaat), maar het zou gewoon zonde zijn dat de plaatjes na verloop van tijd (1,2 jaar) verloren gaan en de guide nutteloos is geworden.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Den Boom In
23-12-2008 11:23
Antwoord 1-3 van 3 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!