Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape: Guides] -> [Barbarian Village]
Barbarian Village
Rate/hate/masturbate, het maakt mij niet uit.
Opbouwend commentaar mag zeker.

Barbarian Village Cityguide Door Soldier4018

Plaatje
1. Stronghold of Player Safety
Als je hier voor de eerste keer komt, kun je niet door de deur en moet je via de Jail Entrance naar binnen.
Plaatje

2. Huisje
De ladder in dit huis leidt naar Edgeville Dungeon. Daar zijn verschillende soorten monsters te vinden zoals Hill Giants en Hobgoblins. Om door de deur te gaan heb je een brass key nodig.
Plaatje

3. Longhall
Dit is de bar van Barbarian Village. Als je met de barbarians in de bar praat, worden ze aggressief. Er zijn 3 spawnplekken van beer en 2 van cooked meat. Ook zijn er 2 eeuwige vuurtjes.
Plaatje

4. Helmenwinkel van Peksa
Hier kun je helmen kopen, zowel medium als full en tot en met adamant. Verder is er een eeuwig vuur en spawnt er een pot.
Plaatje

5. Huisje
In dit huis vind je een spinnewiel. Op de tafel ernaast spawnt een bronze pickaxe.
Plaatje

6. Huisje
In dit huisje staan kisten en kratten en liggen zakken. Op de tweede verdieping vind je een van de barbarians, genaamd Hunding. Hij kan je wat vertellen over de stam van de barbarians.
Plaatje

7. Fish spots
Barbarian Village ligt aan de rivier en heeft 2 fish spots. Je kunt hier fly fishen en river bait fishen.
Plaatje

8. Mijn
Hier is de mijn van Barbarian Village. Er zijn 5 tin rocks en 4 coal rocks. In het midden van de mijn is de ingang naar het Stronghold of Security.
Plaatje

9. Huisje
In dit huis is weinig te bekennen.

10. Huisje
Hier kun je potten bakken. Er bevinden zich 2 Potter’s Wheels, een Pottery Oven en een anvil.
Plaatje

11. Canoe Station
Members kunnen hier kano’s maken om de rivier op of af te varen. Sigurd kan je hier meer over vertellen.
Plaatje

Deze guide is gemaakt door Soldier4018
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Soldier4018Inactief op 29-11-2008 19:39
Antwoorden:
Koninghinz

Inactief

oke, wel goed weet alleen niet of iemand er wat aan heeft echt .....
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-11-2008 19:42
Emavg

Inactief

verveelde je je?
Ziet er goed uit, Maar het is inderdaad niet echt iets wat je vaak gebruikt.
Als noob had ik het zeker doorgelezen en heb ik dus net ook gedaan
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-11-2008 21:53
Scizor20

Inactief

Wat is het nut van deze guide? Ik neem aan dat we allemaal weten wat er in barbarian village te doen is. Maar verder is wel oke.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-11-2008 21:55
Soldier4018

Inactief

quote:
Emavg zei: verveelde je je?

Ja :$
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-11-2008 09:26
Hendrik73

Rune Member (6.9)

Misschien kan je bij dat "huisje", erbij schrijven dat daar hill giants zijn. Want dat is wel nuttige info. Ik zou ook bij de stronghold of security en safety zetten dat het een minigame is.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-11-2008 11:30
Soldier4018

Inactief

Die strongholds kunnen doorgelinkt worden naar de mini-quest guides.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-11-2008 12:06
Deemril

Inactief

Dit is niet echt nodig vind ik.. maar over Stronghold of Player Safety kan er wel een guide komen!(en dat is wel handig Plaatje)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
30-11-2008 12:11
Antwoord 1-7 van 7 totaal.

Reageren:

Gasten mogen niet posten!