Kalafar1 Gewist lid | guide is zeer mooi alleen denk ik dat het niet lang hier zal staan omdat het een event is en geen quest. toch zeer mooi gedaan. 29-10-2008 17:03 | ||
Lancedh Inactief | Female characters krijgen witch items (alleen de top en legs, cape zit in m`n bank) 29-10-2008 17:11 | ||
Mzzlaersword Inactief | doe mij dan maar female veel mooier Leuke guide, en het was toch ook een quest ofzo ná halloween? - Simon (1988-heden) 29-10-2008 17:13 | ||
Kalafar1 Gewist lid | nee der waren 2 dinge, dit was het event. 29-10-2008 17:26 | ||
Scizor20 Inactief | Ik denk dat je beter een guide kan maken over Swept away want die halloween event die jij hebt gepost gaat toch weg volgens mij en Swept away niet 29-10-2008 19:00 | ||
Delft0 Gewist lid | Nice guide hoor, jammer dat die robes en legs en zo niet dezelfde kleuren hebben. De mannenoutfit past namelijk heel goed bij untrimmed Firemakingcape en hood. Ik zag er iemand meelopen bij mijn Agility course. 29-10-2008 23:40 | ||
Arjan Gewist lid | ik had alles ook al gepost op rs news bord, daar staat ook swept away bij k heb alles gedaan behalve 3 broom enchants het costuum praat met maggie en vraag naar h`ween event (niet swept away) nu doe je donkere kleren aan (minstens 2) en laat je zoveel mogelijk mensen schrikken (trick or treat optie) je krijgt dan snoep, je moet 6 popcorn, 4 chocolate en 5 wrapped candy hebben, dan krijg je alle costuum stukken Broom praat met maggie en vraag over swept away je krijgt een broom mee ga nu naar aggie, hetty of betty -hetty ze zegt dat ze een newt nodig heeft voor de enchant ga naar beneden en praat met gus hij zegt dat alle labels verkeerd zijn je krijgt 3 nieuwe labels kijk in een van de kratten en doe hier de goede op voorbeel: newts, plak newt erop doe op de andere het label dat niet op de krat staat het label dat er al op zit is toads, doe er dan toads en newts op je krijgt een potion, use het op je broom -betty vraag haar om de broom, ze zegt dat ze een wand nodig heeft ga naar beneden en praat met lottie ze zegt dat de dieren verkeerd zitten en je ze goed moet doen haal de blackbird uit zn kooi en zet die in de noordelijkste 5 in 2 zetten 6 in 5 3 in 6 2 in 3 en doe de blackbird weer terug in zn oorspronkelijke kooi nu kun je de kist opendoen en de wand pakken, praat met betty en ze enchant je brooom -aggie ga naar draynor village en praat met aggie, ze teleporteert je naar een grot, nu moet je met je broom lijnen uitvegen zodat er maar 4 driehoeken overblijven veeg deze uit praat weer met aggie en je broom is klaar nu kun je weer terug naar maggie, praat met haar, roer in de pot en praat nogmaals met haar quest klaar beloning:broom, 1qp, 10x stew (zelfde als genie) extra broom enchanting> Apprentice (Al-Kharid) je kan vanuit elke plek (met broom) naar sorceress' garden teleporteren Ali the Hag (Pollniveach)magic xp Magic level 33 nodig. Old Crone (Slayer Tower) je krijgt magic xp Magic level 53 nodig. Baba Yaga (Lunar Isle) Magic level 73 nodig. Kardia (Underground Pass) Magic level 93 nodig. 30-10-2008 07:45 | ||
Deemril Inactief | Oja die "trick or treat" drops zijn compleet random. Dus als je nog niet alles hebt kun je gewoon blijven proberen. 31-10-2008 11:46 | ||
Davole Inactief | als je er veel van hebt in je inventorie en in je bank verdwijnene ze dan nog na een tijd of behoud je ze gewoon? HEB BANDOS CHEST YEAEAEAEAEAEAE 15-11-2008 16:48 | ||
Koninghinz Inactief | ze verdwijnen heb ik ook gehad is wel jammer 15-11-2008 17:03 |