Deemril Inactief | 't ziet er goed uit! Ik zal één dezer dagen de quest eens doen met je guide 29-1-2013 08:45 | ||
Pttim Moderator (7) | Ik heb de quest gedaan aan de hand van je guide. Dat ging prima. Hieronder een paar puntjes om hem nog beter te maken: 1. Ik was even gedesoriënteerd doordat het plaatje van de trapdoor niet is genomen met het kompas naar het noorden. Hieronder de screen waarvan je een vervangend plaatje zou kunnen maken: 2. Voor de volledigheid kan je de route vermelden die de spirit of faith je laat lopen: noord - noord - oost - oost - noord - noord - noord - west - west - zuid - west - west - noord - noord - noord 3. Onderstaande misschien iets wijzigen (praat met spirit, zinsbouw, spelfout): Na het voltooien van elke test ga je terug naar het midden en na een kort dialoog krijgt je de optie om het zwaard Silverlight te nemen. Er volgt een korte cutscene waarin je het zwaard Silverlight uit de steen haalt. Mocht je het zwaard verliezen om de één of andere reden kan je een nieuwe halen bij Grüfeld Bach. Ik zou het veranderen in: Na het voltooien van elke test ga je terug naar het midden. Spreek met een van de drie spirits. Na een korte dialoog krijg je de optie om het zwaard Silverlight te nemen. Er volgt een korte cutscene waarin je het zwaard Silverlight uit de steen haalt. Mocht je het zwaard verliezen om de één of andere reden kan je een nieuwe halen bij Grüfeld Bach. 4. Het plaatje, direct na bovenstaande tekst, opent niet bij mij. Ik heb een vervanging gemaakt. Ik neem aan dat je deze wil weergeven? 5. Een kleine toevoeging: Je zult er Grüfeld Bach ontmoeten. Praat met hem. In de volgende kamer zie je een paar volgers van Zamorak. Versla deze om de barrière die je verhindert om verder te gaan te laten verdwijnen. Doe dit ook voor de volgende twee kamers. 6. Wijzigen: In de laatste kamer ontmoet je Denath en na een korte cutscene ontwaakt hij Delrith. In: Als je de laatste kamer in loopt, speelt er direct een cutscene af. Hierin ontmoet je Denath. Aan het einde ontwaakt hij Delrith. 19-2-2013 09:01 | ||
Sleepy Meh Inactief | Pttim schreef:Dank je wel, ik weet dat ik niet perfect ben dus verbeteringen kunnen altijd! 1. Ik had er bij geschreven dat het in het noord oost gedeelde van de kerk was, maar je hebt gelijk de plaatjes zijn zeker niet van top kwaliteit. Ik film me altijd als ik de quest doe en van dat film materiaal neem ik dan de plaatjes. Dan komt het wel eens dat mijn camera niet optimaal staat voor een geweldig plaatje. Ik zal het vervangen met jouw plaatje.
2. Ik was niet zeker of het voor iedereen hetzelfde was. Quest was kort na de release gemaakt, ben je er zeker van? (Vast wel sinds de vragen ook exact hetzelfde waren). Ik zal het al vast toevoegen.
3. Dat was onvermijdelijk, grammatica en spelling zijn niet mijn sterkste kant. Fixed.
4. Geen idee waarom dat plaatje weg is.. En geen idee van wat het was, maar ik zal het vervangen met jouw plaatje.
5. Added.
6. Fixed.
Dank je voor je commentaar!
19-2-2013 14:27 | ||
Pttim Moderator (7) | Deze guide is inmiddels omgezet en zal binnenkort op de site komen. 18-7-2013 15:12 |