Boss times highscores van Rsr
Met ingame boss timers is een zeer makkelijk om elkaars tijd te vergelijken. Dus leek het me wel leuk om een kleine highscores van de beste tijden in Rsr bij elkaar te verzamelen. Als het wat succes heeft misschien dat we hiervan dan een sticky kunnen maken.
Alles wat een beetje serieus is heeft regels dit dus ook.
- 'No pic, no proof' Alleen plaatjes tellen dus. Niet claimen dat je Araxxor onder de 5 minuten kan doen.
- Alleen plaatjes met de completion time in je chatbox of via je adventures interface onder beasts tab. Met als uitzondering als je het solo record voor de volgende bosses wilt claimen: Araxxor, Legiones, Nex. Dan telt enkel een plaatje met de completion time in je chatbox.
- Het is niet toegestaan om als team te beginnen en solo te eindigen en vervolgens het solo record te claimen.
- De tijd en je naam moet makkelijk leesbaar zijn in je chatbox.
- Een tijd, je beste, per persoon.
- Bug abuse kills zijn niet toegestaan.
- Geen photoshop of wat dan ook!
- Voor hard mode bosses heb je video bewijs nodig, het is anders onmogelijk te zien of het hardmode is of een plaatje via je beasts tab in je adventures interface.
Highscore, beetje leeg op het moment, maar als je nog een suggestie hebt voor de layout ervan laat het maar weten[Stijnedit]Consider it done[/edit]
Solo Bosses
Normal mode
Hard Mode
Team Bosses
Normal Mode
Hard Mode
100 posts
Praatgemiddelde: (>300) Uber Spammerrr
Grimolas
Inactief
| Volgens mij missen we wat nieuwe bosses
Beastmaster Durzag
Yakamaru:
En dan heb ik nog een KK tijd met Sleepy en Fury:
QBD stond ik nog niet tussen
Ik heb ook een ROTS kill van 03:55 maar ik weet niet of dat met Deemril, Arnoud & Sleepy was, als dit zo is (50/50 want ik heb 2 kills ) kan een van jullie dit dan confirmen (en evt uploaden ) Completionist 09/08
42 posts Praatgemiddelde: (<80) Nice, nice 5-9-2015 13:07 |
Deemril
Inactief
| Ja dat was met ons Mick , ik heb er maar 1 kill ... 392 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 5-9-2015 21:18 |
Sleepy Meh
Inactief
| Goed alles is weer up to date! Er komen nog wel ooit eens plaatjes voor Yakamaru en Beastmaster Durzag...
If mistakes were made, feel free to poke me!
100 posts Praatgemiddelde: (>300) Uber Spammerrr 7-9-2015 08:47 |
Deemril
Inactief
| Sleepy Meh schreef:
Goed alles is weer up to date! Er komen nog wel ooit eens plaatjes voor Yakamaru en Beastmaster Durzag...
Je mist de ROTS van mezelf, arnoud, mick en jezelf ! (zie bericht Mick hierboven ergens). 392 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 7-9-2015 16:18 |
Sleepy Meh
Inactief
| Deemril schreef:
Sleepy Meh schreef:
Goed alles is weer up to date! Er komen nog wel ooit eens plaatjes voor Yakamaru en Beastmaster Durzag...
Je mist de ROTS van mezelf, arnoud, mick en jezelf ! (zie bericht Mick hierboven ergens).
No pic no proof en ik zie nog geen pic! 100 posts Praatgemiddelde: (>300) Uber Spammerrr 7-9-2015 16:23 |
Fury Storms
Inactief
| Sleepy Meh schreef:
Deemril schreef:
Sleepy Meh schreef:
Je mist de ROTS van mezelf, arnoud, mick en jezelf ! (zie bericht Mick hierboven ergens).
No pic no proof en ik zie nog geen pic!
Je hebt zelf ook die pic als je int team zat right :x 111 posts Praatgemiddelde: (<80) Nice, nice 8-9-2015 21:26 |
Deemril
Inactief
| Fury Storms schreef:
Sleepy Meh schreef:
Deemril schreef:
Sleepy Meh schreef:
Je hebt zelf ook die pic als je int team zat right :x
Niet als hij zelf een sneller record heeft ! 392 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 9-9-2015 01:14 |
Fury Storms
Inactief
| Deemril schreef:
Fury Storms schreef:
Sleepy Meh schreef:
Deemril schreef:
Sleepy Meh schreef:
Niet als hij zelf een sneller record heeft !
goed punt, also: deze quote wordt best lang 111 posts Praatgemiddelde: (<80) Nice, nice 10-9-2015 18:49 |
Deemril
Inactief
| Fury Storms schreef:
goed punt, also: deze quote wordt best lang
Ook een goed punt! Ik vraag me af vanaf wanneer er wordt ingegrepen door hoger hand...
[ElanEdit]Nu.[/ElanEdit]
392 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 10-9-2015 20:23 |
Sleepy Meh
Inactief
| Deemril schreef:
Fury Storms schreef:
Deemril schreef:
Fury Storms schreef:
Sleepy Meh schreef:
Deemril schreef:
Sleepy Meh schreef:
Niet als hij zelf een sneller record heeft !
goed punt, also: deze quote wordt best lang
Ook een goed punt! Ik vraag me af vanaf wanneer er wordt ingegrepen door hoger hand...
[ElanEdit]Nu.[/ElanEdit]
Viva la revolución! 100 posts Praatgemiddelde: (>300) Uber Spammerrr 11-9-2015 19:39 |
Fury Storms
Inactief
| Hier wat tijden
Solo araxxi:
BM:
111 posts Praatgemiddelde: (<80) Nice, nice 17-9-2015 10:57 |
Deemril
Inactief
| 392 posts Praatgemiddelde: (<50) Now we`re talking! 24-9-2015 16:07 |
Grimolas
Inactief
| Heb weer een paar Personal Records gehaald
Har-Aken:
Giant Mole (normal + hardmode):
Beastmaster Durzag:
ROTS:
Vorago (met Sleepy als tank!):
Legiones:
Completionist 09/08
42 posts Praatgemiddelde: (<80) Nice, nice 15-11-2015 22:06 |
Sleepy Meh
Inactief
| Al weer even geleden, maar nu zouden alle tijden weer up to date zijn! Mocht er iets niet kloppen, feel free to poke me and I'll fix it! 100 posts Praatgemiddelde: (>300) Uber Spammerrr 15-11-2015 22:53 |
Queen Liz
Inactief
| 16 posts Praatgemiddelde: (<200) Maybe too long... 17-11-2015 23:04 |
Antwoord 31-45 van 60 totaal.