Mats Gewist lid | ownage collumn, zoas altijd. merci e jom. 7-6-2007 22:22 | ||
Necaris1 Gewist lid | Ik ben een Belg, en ik ken BBN niet. Vlot geschreven, mooie vergelijkingen en van dat meer. Reality - en quizprogramma`s zuigen zowieso hard. 7-6-2007 22:25 | ||
Kingiman Gewist lid | lekker gedaan batje 7-6-2007 22:30 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | Geweldige collumn Batje.. weer met een aardig vleugje sarcasme.. =) Maar je standpunt over het nut klinkt toch twijfelachtig, wel ervoor maar toch niet helemaal.. ik ken de show niet precies maar van wat ik ervan had gehoord waren die kanshebbers voor de organen ook nep toch..? 7-6-2007 23:37 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Neen hoor, de kanshebbers waren echt Mooi geschreven! Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 8-6-2007 12:31 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | quote: Heeft niks met Belg/Nederlander te maken eigenlijk, BNN is een Britse zender [edit] Woeps, sorry, die Britse zender is BBC, BNN is gewoon Nederlands [/edit] Anyway, nice column I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 8-6-2007 22:20 | ||
Flikkerman Gewist lid | quote: Wij krijgen het anders ook wel op tv hoor. 9-6-2007 16:13 | ||
Pttim Moderator (7) | quote: Het waren echte nierpatienten die al een tijd wachten op een donornier. Ze wisten echter wel van te voren dat er voor hen niets te winnen was. BNN is een zender die heel veel lef heeft en dingen doet waarvan sommige mensen vinden, dat het te ver gaat. Ze zullen echter nooit misbruik maken van mensen met een heel erge ziekte (zoals dus ook mensen die een niertransplantatie moeten ondergaan). Dit soort mensen worden altijd zeer respectvol behandeld. Niet zo gek ook als je bedenkt dat de oprichten van deze omroep zelf nierpatiënt was en al op zeer jonge leeftijd is overleden. Ik vond deze stunt TOP 8-7-2007 11:12 |