MacGyver Retired Leader (R) | Een van je mindere... Je was duidelijk niet helemaal wakker toen je hem schreef. Waar zit de overgang tussen schoolkind en bouwvakker-vader? 16-7-2006 23:33 | ||
Martelaar4 Rune Member (6.9) | Eindelijk nog eens een column van je. Ik vind hem wel goed maar niet je beste. 16-7-2006 23:59 | ||
Necaris1 Gewist lid | Gaat, hij leest vlot zoals altijd. Eigen ervaringen? 17-7-2006 08:37 | ||
Bobsel Rune Member (6.9) | Vage collumn, was wel leuk en de ik-persoon is wel snel ontwikkeld in het verhaal. Veel typo`s Batje(Ik probeer alleen maar de geloofwaardigheid te verhogen ^^) 17-7-2006 09:45 | ||
Itom I Gewist lid | mmm ik zou ook eens colums moeten doen dat lijkt dat lijkt me wel wat 17-7-2006 09:58 | ||
Happyland 31 Gewist lid | Meer dan 5 weken lang kan je alles doen wat je maar wilt Het is wil net zo nat is als een spaanse hoer Spaanse moet met hoofdletter Je ziet dat je bieren echte sjonnies zijn Buren denk ik? maar die aansteker op zijn blokker tafeltje bevalt je niet Blokker? je dochter ook maar eens moet ondervinden hoe franse jongens kleine nederlandse meisjes palen Franse? Na deze zin bedenk je meteen dat het tijd wordt dat je eens je tent ind.... Int? Je voelt wat onder de dekens en voelt een iets te grote knoppel. Knobbel? weet je dat je weer afgezet bent door een fransman! Je sjonniebuurman lacht je uit, Fransman? Sjonnie moet men een hoofdletter? Je dochter heeft genoeg franse jongens ontmoet Franse jongens? Je hoort op de radio dat grote onweersbui richting de camping Onweersbuien of:Je hoort op de radio dat een grote onweersbui richting de camping gaat en ker je het in je Volvo Dat zou dan een vraag zijn,het is en je kert het in je Volvo Verder een vermakelijke column 27-7-2006 07:57 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | quote: Inderdaad, hij groeit wel heel snel op. In 1 autorit wordt hij al zo`n 25 jaar ouder O.o Voor de rest wel een goede column. I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 27-7-2006 09:46 | ||
Dave-o Gewist lid | Agreed with Tim and Pol. maarja `t was wel leuke column, maar wel een mindere 27-7-2006 11:02 |