Den_temmy Gewist lid | temmy, thomas, belg1990 mon copain harry, mon copain george zware hans omg holiday zegt: 95% van rsr gaat deze tekst nie begrijpen en ik sluit me aan bij de meerderheid ok ma vind hem wel mooi gemaakt 31-3-2006 21:37 | ||
Parmentiere Gewist lid | leuk gedaan tisiptie wel je gaat erg diepzinnig hoor 5-4-2006 02:56 | ||
Tisiptgemak Inactief | quote: en jij was zelf te lui je msn tekstje te hertypen slet http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU 5-4-2006 13:07 | ||
Rutgerino Inactief | quote: 13-4-2006 14:13 | ||
6warhammer6 Inactief | Ik snap er geen hol van. Ik vind mijn maatschappij boek toch beter en duidelijker. Waarom zijn er normen en waarden? Eerst moet je weten wat normen en waarden zijn voor je die vraag kunt beantwoorden. Waarden: Dit zijn de dingen die je in je leven belangrijk vind en waar je een waarde aan hecht. Normen: Dit zijn de middelen die je gebruikt om je waarden voor elkaar te krijgen. Voorbeeld: Waarde: Veiligheid. Norm: Wetten en regels en politie op straat. Dus nu het antwoord op de vraag "Waarom hebben we normen en waarden nodig?" Waarden heb je nodig om te leven, anders heb je niks om voor te leven. En normen heb je nodig om de waarden uit te kunnen voeren. Ik vind dat van mij wat duidelijker. (dat snap ik teminste) 13-4-2006 15:46 | ||
Tisiptgemak Inactief | warhammer is filosofisch stuk om descartes zijn wereldbeeld en een of andere kritiek van plato in een zelf opgebouwde wereldvisie te smijten( dat stuk liet k ff weg omdat et nog saaier is xD) de waarom van die normen enzo krijg je pas later in het stuk, dus de titel klopt niet echt voor het te lezen stuk.... het waarom zit hem dan uiteindelijk in de tekortkoming aan interesse v/h politiek/sociaal gebeuren van de grootste massa... normen en waarden zijn dan geinstutionaliseerde zever om iedereen toch mee te laten functioneren in ons cddonkerhomomaatschappijtje . ( das via plato en socrates die t volk te dom vonden voor ne democratie ) http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU 14-4-2006 15:43 | ||
6warhammer6 Inactief | quote: Dit ga ik nog vaak zeggen, zo niet dan is het goed. Wij bij rsr willen een mooi actief en leuk forum. Het is al zeker actief, maar helaas soms wat onoverzichtelijk doordat mensen topic titels verzinnen die erg onduidelijk zijn. Zo ook jou topic. Hij dekt totaal niet de inhoud van je topic, hoe moeten mensen dan weten waar het over gaat? Ja openen, maar stel je voor dat alle topics zo zouden heten? Dan zou het hele forum niet goed meer werken en dat willen we natuurlijk niet. Verzin daarom een goede titel en zorg ervoor dat ik dit niet meer hoef te posten. *times posted: 47* Lees de vetgedrukte woorden. 17-4-2006 01:45 | ||
Tisiptgemak Inactief | warhammer, euhm, ik zeg het zelf dat de tittel niet volledig on-topic is, maar wel voldoende uitleggend...maar jij wou vooral je wanna-b mod tekstjes ees 47ste keer posten lol http://www.youtube.com/watch?v=SItrex38PHU 19-4-2006 13:38 | ||
Ikjarno Gewist lid | Belg1990 zei: temmy, thomas, belg1990 mon copain harry, mon copain george zware hans omg holiday zegt: 95% van rsr gaat deze tekst nie begrijpen en ik sluit me aan bij de meerderheid spreek voor je zelf zou ik zeggen.......... ok ma vind hem wel mooi gemaakt -------------------------------------------------------------------------------- Hij spreekt wel namens mij hoor dit gaat wel heel erg diepgaand. 19-4-2006 14:38 | ||
Tosti.ffx Black Member (3.0) | Ik vind dit wel een mooie. Beetje diepzinning maar who cares. Heb sommige stukken wel 2 keer moeten lezen voordat ik het begreep 26-5-2006 02:57 |