Glowball02 Rune Member (6.9) | Die van Drass vond ik beter Hij valt wel mee, zeker voor een eerste keer, misschien is er nog hoop HIj is ook wel wat kort tegenover die van Drass (je hebt 100% gelijk, Batje is niet te vervangen ) I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 12-2-2006 18:29 | ||
Ijmuide 222 Inactief | Ik vind hem goed. Hij heeft wel gelijk alleen denken mensen bij mij niet zo snel dat ik racistisch ben. Knap geschreven, natuurlijk is ie niet zo goed als die van Drass maar hij is wel goed. 12-2-2006 18:37 | ||
Rattenhoofd Rune Member (6.0) | Ik was bedenkelijk toen ik deze column ging lezen, maar ik werd blij verrast. Hoewel ik niet echt bekend ben met de Belgische vreemdelingencultuur, zie ik dat je veel informatie opgezocht hebt, die lijken te kloppen. Ook heb je veel aandacht besteed aan de grammatica, deze is hier een stuk beter verzorgd dan in de meeste van je andere posts. Alleen dat stuk van: ` Waren we bang voor Marokkanen, wisten we al dat ze aanslagen gingen plegen? ` klopt niet helemaal; het zijn natuurlijk niet ` de Marokkanen ` die aanslagen plegen, maar extremistische moslims Hoe dan ook, compliment voor deze volwaardige column 13-2-2006 14:57 | ||
Dave-o Gewist lid | mooit geschreven. misch geen scheldwoorden gebruiken.. overall een dikke 7+. note: mensen, ga niet zeuren "die van drass was beter". dit is NIET drass` column so stop sh!tting. 13-2-2006 15:02 | ||
Deskjet9300 Inactief | Niet slecht Driesje, maar Batje`s Columns waren beter. Toch mooi geschreven. Als ik dat doe word het niks -.- 13-2-2006 15:15 | ||
Dendries0 Inactief | quote: Je hebt gelijk van die extremistische moslims. Maar ik let altijd op mijn taal hoor, maar oke, van spellingregels ken ik niet zo veel af. @all coment over Drass` zijn collumns.. Nee, misschien vind je het raar, maar ik ben Drass NIET. Ik heb geprobeerd in mijn collumns ook wat humor te steken (heb de andere versie nog liggen), maar nee, ik kan je verzekeren, hij is 10x slechter. Dus stop met erover te zagen, drass is onvervangbaar, dat weet iedereen. Ik kan alleen maar mijn best doen lol. 13-2-2006 16:30 | ||
God King B Gewist lid | goed geschreven doe zo door... en je hebt gelijk drass is weg , daar kun je niets meer aandoen ... we moeten jou dus ook niet met drass vergelijken. ik zeg het nogmaals :goed geschreven. 13-2-2006 20:12 | ||
Kalkan Inactief | Mooi geschreven, dit is mijn eerste keer dat ik de collum bord lees, heb de topics van Drass niet gelezen. Van mij krijg je een 8/10 voor deze mooie verhaal Anyway, met domme Belgen bedoel je alle Belgen, maar de Belgen zijn niet dom alleen de regering is DOM (geweest) [driesedit]Als je goed leest, is het dat juist wat ik zei. De belgen hebben hun domme naam gekregen niet doordat ze echt dom zijn, maar omdat iedereen in de regering dom is. Lezen is een kunst. [/edit] 13-2-2006 22:39 | ||
Mats Gewist lid | het is wel een goede column, natuurlijk niet zo goed als die van drass maar dat ben je wss al wel beugehoord... in ieder geval, chapeau doe zo voort, alleen moet je iets trager beginnen, snap je wat ik bedoel? je moet een rustige intro doen... 14-2-2006 13:23 | ||
God King B Gewist lid | als je weet dat ie et al beu gehoord is , stop dan met er over te zagen (sommige mense) 14-2-2006 19:41 | ||
Jim The Best Gewist lid | Ik heb het zelf niet zo met de meeste allochtonen maar dat komt puur omdat ze gewoon niet aardig doen of patsen of iets dergelijks. 3-6-2009 01:07 |