Just Ne Pker Leader (9) | Nou, ik vind er geen zak aan. J/k, leuke uiting van frustratie Martijn Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 18-9-2010 23:57 | ||
Pttim Moderator (7) | Ik kan me alleen maar aansluiten bij de post van Stijn. Trouwens, ik heb die zak gelijk weggegooid toen hij in de brievenbus zat. Ik had vorig jaar al ervaren dat die zak geen zak uitmaakt voor wat je betaalt!! 19-9-2010 09:37 | ||
Wizardmag Inactief | Mooie woordspeling. En ja, zolang er supermarktketens zullen bestaan, zullen er dwaze acties bestaan, live with it Uploaded with ImageShack.us 19-12-2010 23:30 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | Ik heb nog nooit zo vaak het woord "zak" gelezen in zo'n kort tekstje. Een oud-leerkracht Nederlands van mijn middelbare school zou er een oortje naast tekenen en "Echo!" zeggen Verder wel leuk, nooit op gelet hoeveel uitdrukkingen er met "zak" zijn I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 28-12-2010 09:52 |